poniedziałek, 10 listopada 2014

Tworzymy!

Ostatnio realizowałam spore zlecenie - wyprawkę. Zestaw dla bliźniaków, złożony z 4 kocyków, 4 czapeczek, kaftaników, narzutek, skarpetek, pluszaków, bluzek, śliniaków i jeszcze kilku elementów. Praca na co najmniej 2 tygodnie i to w zabójczym tempie. Postanowiłam stworzyć zestaw tematyczny, złożony nie z takich samych ubranek, ale ze sobą korespondujący, a przy tym połączony wspólnym mianownikiem - szarym polarem minky dots
Wykorzystałam kilka rodzajów grubej bawełny z różnymi nadrukami, szukałam czegoś co sprawdzi się tak samo dobrze podczas szycia kurtki, kocyka i zabawki. I udało się, mało tego efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Polar minky nadał elegancki rys, a nadruki na bawełnie rozweselały zestaw i czyniły go bardzo nowoczesnym. 
Najlepszym dowodem na to jest fakt, że mam już 2 kolejne zamówienia na takie zestawy. Jeśli macie doświadczenie w szyciu materiał minky, będzie dla was banalny, pozwoli wam wręcz odpocząć przy pracy. Można go na różne sposoby wzmacniać, wypełniać, przeszywać. Byłam zaskoczona jak wiele można nim zdziałać, szukałam takiego materiału od dawna i w końcu udało się - nie będę wracać do żadnych innych materiałów z włosiem, jeśli jeszcze nie znacie - polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz